Avslutning!

idag var det avslutning :D
först kom jag till skolan med färgat hår. jag hade tröttnat på blondt asså. vi kollad epå hjärtdikterna och så. pinsamt. men allas var jättebra faktiskt! :D sen kollade vi på "nti-nyheterna" haha fett skojj XD
sen skulle vi kolla på "it's a wonderful life*" i biosalen. den filmen är från 40-talet och jag  gillar den. den var jättesöt!
vi fick godis av jultomten också (conny)
men jaa, sen slutade vi. :) då gick jag och josse och tog en fika. sen köpte jag nästan alla julklappar :D skönt att ha det gjort! sen träffade vi malin och leslie. :D puss på dem.
sen kom jag hem och såå. nu sitter jag och kollar på batman. 8D jokern är min gud som ni kanske förstått! XD
ha det bra. puss på evvy och alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0