Don't Think Twice, It's AlL Right.

bob dylan. han är en av mina stora idoler. en låt som är en perfekt beskrivning av en kompis är Positivly 4th Street. den älskar jag för jag känner mig så bättre än "kompisen" då !
annars gillar jag allt med honom typ. eller jag föredrar det "gamla Bob Dylan" inte det som han sjunger i nutid.
the answer is blowin' in the wind.
har lyssnat på honom i några månader nu och det är så jävla härlig musik att höra :)
man kan verkligen slappna av och bara njuta av guitaren, munspelet och rösten. joan baez har jag också börjat gilla. hon är grym. En Protestsångerska. hon är riktigt bra!  lyssna på henne.
you're the reason i'm  travellin' on. <3
kärlek på dig assååå! du är nästan bäst. inte bättre än "henne" <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0