föreningsbruden :D

vi ska göra ett projekt med hela klassen, en såpa eller ngt. det ska vara 10 st karaktärer. jag ska spela en av dem, det finns bitch 1(Linda) och bitch 2(diddi), och de har varsin wannabe(elin och sara), föreningsbruden (jag), sportnörden(jimmy), tönten(theo), pajasen (simon), snobb(oscar), badboy(matti) och det var alla. ska bli fett kul. alla i rörlig bild ska spela och filma, och grafisk kommunikation ska hjälpa att skapa karaktärerna, ska bli fett kul!och det ska var a3 konflikter, en kärlekskonflikt, en bitchkonflikt och den konflikt där någon slänger en boll på pajasen och han blir skitarg.
ahhahahahahahahahhahahahahahahaha!
jag vet inte vad jag ska skriva nu. men jag har fixat min blogg, med hjälp av carro :D
som ni ser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0