hungrig på blod

josse är vampyr, hon kan läsa allas tankar men har svårt för att läsa mina, så jag är som bella och hon edward!
hahahahaha!
det var igår!
men nu är det en ny dag och jag ska vara hippie imorn! danni ska vara diratdocka! :D
just nu sitter vi på en svenska lektion och skriver. bokreflektion, astråkigt. men det ska vara färdigt imorn så jag måste jobba. jag jobbade igår, jag kände mig asduktig!:)
jag skriver om låt den rätte komma in. har läst typ halva men sett filmen också. ett antal gånger. (:
idag ska jag äta och sova. jag ska kolla på hannah montana!!!!
kärlek på bryyden
men ja, jag vet inte vad jag ska skriva mer.
jag har ganska tråkigt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0