min mage kurrar dig

morn morn! vaknade typ som vanligt lite sent bara. fick stjuts av mamma till läggesta eftersom hon skulle med sthlmtåget.
fick vänta i en halvtimme.
blöö.
nu sitter jag i skolan och lyssnar på Jonas Brothers <3 8D
fick en platta med dem av carro via datorn 8D merci <3
jag och josse på Jonas brothers är en bra ide och biljetterna är dyra.
btw så fick danni en puss av en i emelie autumns band eller vad man ska säga.
jag blev så konsersugen när jag hörde det!
nu letar jag biljetter!
men hittar inget på ticknet eller nåt. har väl inte släppt än. :(
viiiiiiiiiiiiiilll ha
"B.T.W. YOUR LIPGLOSS IS SOOOOO NOT GLOSSY ANYMORE!" från camp rock HAHA
nämen jag älskar min ipod, nu funkar den, eller jag kunde inte få in mer låtar på den för det fanns inge minne trots att det är typ 8 gig. men nu har jag rensat massa låtar och jag älskar den! :D
har typ bara lyssnat på hannah montana, och jonas brothers massa låtar från camp rock också.8D
kärlek på dem. nämen man måste ju träna lite till konserten om typ ett halvår... men ändå! XD
DET KOMMER EN TILL CAMP ROCK FILM!!!!! DEN SKA JAG SE PÅ BIO!!!!PREMIÄÄÄÄÄRRRRRRRR!
och Jonas brothers kommer vara med i den också!!!!! :D:D:D:D
DUBBELT så BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0