sos

Senaste impulsköp: choklad?
Bästa promenad: hm..
Favoritdryck: te, vatten, fanta
Favoritgata: portobello road (london)
Reser helst till: LONDON!
Favoritlyxartikel: emn..
Älsklingsljud:  bra music
Tidning jag gillar: läser inte tidningar
Favoritsajt: har ingen favvo
Favoritförort: gillar inte förorter. de är läskiga
Favoritprogram på tv: lost, house, top model XD
Favoritbutik: hm typ
Favoritgrönsak: morot :D
Favoritfärg: röd, svart, blå
Favoritmärke: har inget
Favoritdjur: påfågel! nämen jag vet inte
Stjärna jag vill träffa: heath ledger (levande XD), johnny depp, winona ryder, angelina jolie, helena bonham carter
Favoritskor: dr martens
Favoritmat: god mat
Favoritfilm: factory girl, CAMP ROCK!, big fich, fight club..
Favoritlåt: (just nu) sos - jonas brothers XDXDXD
Fikar gärna på: två goda ting, mariefred
Namnsdagsdatum: typ 5 januari och 2 december, eller nåt
Dyraste jag köpt: typ mina dr martens
Mode jag aldrig vill se igen: puffärmar
Dansar helst till: musik
Vad är du mest rädd för: att jag aldrig kommer lyckas i livet så som jag tänkt
Humör just nu: jag vill skrika
Vilket shampoo använder du: vet inte
Önskar du att du bodde någon annanstans: SOM FAN!
Skostorlek: 38/39
Vad sa du senast: jag går ut med charlie
Går du i skolan: yexbox
Vilken ögonfärg har du: blå
Vad vill du jobba som: film
Bio eller promenad: beror på vilket humör
Snarkar du: sometimes
Stjärntecken: skorpion
Smink: eyeliner, foundation, ögonskugga, mascara
Har du glasögon eller linser: none
Senaste fyndet: dunno
Filmen du hyrde: no idea, typ disturbia :D
Filmen du köpte: vet inte
Låten du lyssnade på: sos - jonas brothers
Låten du hade på hjärnan: dunno
Låten du laddade ner: typ nån fråm camp rock XD
TV-program du tittade på: vet inte
Personen du tänkte på: emma tror jag
Boken du läste: låt den rätte komma in
Gången du var utomhus: för 10 minuter sen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår
Saken du köpte: choklad :D

Heter? hanna beata larsdotter dahlén
Hur gammal är du? 16
När fyller du år? 19 nov
Tycker du om någon just nu? no
Jag samlar på? music
Gröna eller röda äpplen?  gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? jag hatar att prata i telefon
Vilken tid gick du upp idag? 11
Har du sovit i din egna säng inatt? jo
Har du sovit ensam inatt? jo
Har du strumpor på dig nu? men ja
Hur svarar du i telefon? vet inte
Vad ska du göra ikväll? kolla på camp rock :) X)
ska du göra imorgon? ingen aning
Var vill du bo när du blir stor? LONDON!
Är det okej att gråta? ja, vrf skulle det inte vara? :S
När grät du senast? typ förra veckan eller ngt
Vilken årstid tycker du bäst om? vår
Laddar du ner musik och filmer från internet? yesbox
Skulle du göra om du vann en miljon? köpa kläääääädeeeeerrrr!!!!!, känna mig rik, resa
Bär du glasögon eller linser? none
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? haha nej. snobbigt :)
Har du piercing? öronen
Har du tatuering? ska skaffa
Vill du gifta dig? hahahahhaha venne
Vill du ha barn? hum.
Solar du ofta? på sommarn?
Är du bra på att laga mat? nej :D
Gillar du att dansa? ahhaa ofc ;D
Hur vig är du? inte alls?!
Vilken är din favoritglass? twister, eller typ krossad choklad. YUMMIE!
Tror du på ett liv efter döden? kanske
Bor dina föräldrar tillsammans? yes
Är du morgon eller kvällsmänniska? kväll
Vilken ögonfärg har du? blå
Vilka hårfärger har du haft? blont, mörkbrunt, vinrött, ljusbrun, morot, rosa, blått, grön twice, lila osv
Är du beroende av något? yes
Röker du? mja, försöker sluta
Senaste låten du hörde? burning up - jonas brothers
Vad gör du på helgerna? ingenting.
Brukar du bädda sängen? haha iiiiinte ofta
Har du kysst någon under den senaste veckan? jo
Vad var det senaste du sa? NEJ!
vem kramade du senast? timjan
Saknar du någon nu? yes
Vem ringde dig senast? lylle? eller jag vet inte. jag är senil :)
Var du glad igår? think so

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0