ÄLSKADE MÄNNISKA.

det finns ingen som du och du är pefekt för mig. du är den jag behöver för att känna mig levande och bra.
när jag är med dig så känner jag mig så lycklig att jag aldrig vill åka från dig.
jag vill bara gråta för att vi kommer bara ses ibland. jag vill alltid vara med dig. du är så jävla underbar.
jag älskar dig så jävla mkt. du är helt jävla fuckin' fantastisk.
du får mig känna mig som om jag var en bra människa.
du är bäst och jag vill aldrig tappa kontakten med dig
jag skulle kunna gråta nu för att jag saknar dig så mkt. <3
det känns som en evighet sen jag träffade dig andra gången.

 

Linn, du äger mitt hjärta, älskade vän.

Jag älskar dig!

http://www.youtube.com/watch?v=Sr64NI33qUo


Kommentarer
Postat av: Linn

Du ska bara vet hur mycket jag älskar dig bby<3<3<3 du betyder så jävla mycket för mig så det är inte sannt. jag vill alltid vara din VampyrÄngel alltid nu och för alltid <3

2009-03-04 @ 09:17:28
URL: http://zucre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0