jävla fitta



hahahahahahahaha! jag är störd. :)
jag har lust att klippa sönder varje klädesplagg som jag har i min garderob och klippa av allt hår jag har på huvudet!
NÄSTAN.
bara halva huvudet ^^
thihihihihih
idag har jag inte gjort ett skit förutom laddat ner massa punkmusik. 8D
kärlek typ! :D
men det såliga med denna  dagen är att jag inte kunnat lägga in ALLA DESSA UNDERBARA LÅTAR på ipoden :(hata världen!
haha jag känner mig konstig! jag mama och papa bråkade och alla skriker, då brukar jag oftast vara ledsen, men jag är glad!
det är bara så
jävla patetiskt ibland. HAHAHAHA!
jag bryr mig fan inte om dem.
jag ska förhoppningsvis till syrrans skola imorn, upp kl 5 XD
men men.
det ska bli skojj, jag hoppas syster hinner klippa mig. :D:D:D:D:D:D:DD
nu ska jag skrika till musik. ha det bra :D

the joker<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0