palla bry sig egentligen? JagvillseReinfeldtKyssaHitler

palla bry sig om mig? jag menar många som inte känner mig säger att jag inte är jag, att ajg är en wannabe, och massa.
palla!
för det första: ni känner inte mig!
för det andra: ni kan fan inte säga saker till mig t.ex. vad jag ska klä mig i, vad jag ska tro på, vad jag ska göra
för det tredje så hatar jag er av hela min styrka.

ni vet fan inte vad ni snackar om!
de som läser detta kmr förmodligen inte fatta vad detta innebär och vad det betyder, men det skiter jag i just nu.

kan inte de som bossar människor, kan inte ni bara hålla käften och låsas in?
jag orkar inte klankas ner mera!
jag ska fan stå för den jag är, visst jag vet fan inte vem jag är än, men när jag vet det så!
jag orkar inte leva som jag gör
jag orkar fan inte med mitt liv
"ojoojoj, stackars lilla jävla emo", tänker ni säkert, men vafan ni vet inget om mig.
jag har nog aldrig berättar för någon om vad det egentligen handlar om
men jag har ingen lust med det heller, för ingen skulle fatta, eller så skulle de bara säga emot en massa om en massa skit.
GAH! palla leva, nämen förfan.
ibland har jag bara lust att typ skära av mig armarna, typ kapa av dem, nää men nästan iaf. så man dör iaf.
för jag orkar inte leva detta liv.
jag vill bli anarkist och vara härlig. hahaha men jag är nog emot världen för det är helt JÄVLA fuckad så in i helvete.
hahaha det är patetiskt. kan inte människor bara.. dö?
mänskligheten suger min kuk!
suger verkligen. varför känns det som att det är så jävla överbefolkat över-fucking-allt?
men åååååååh. jag orkar inte skriva mer idag. jag kan skriva imorn :D
hahahahahahahahahahahahahahahaha! XD ååh. jävla fittor ni är som gör såhär. ni är j´helt jävla dumma i huvudet. :D

jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0