TEMADAG/FILMKVÄLL

idag vare såhära temadag i skolan. skönt att inte ha lektioner, vi var på rio och skulle lyssna på massa föreläsningar om allt.

och vi satt längst fram, vilket var ett misstag.

den sista Gubben tuggade på ett äpple och mitt under alltihopa spottade han ut det percis framför josse och mig! fatta äckligt, från en GUBBE!

aja, sen skulle det föreställa att han hade HIV och massa och han sa att han och hans fru inte vågade kyssa varandra så de gjorde eskimåkyssar. haha

och då frågade han MIG och jag hade gjort det, jag nickade. han ba: jahaa... vad intressant, och det funkar bra?

jag ba: Jaa...

HAHA! fett läskigt. framför hela skolan! hjälp...

och sen drog jag och josse till josses träning och det var kallt. sen efter 2 timmar drog vi till stan, och jag hade tjatat på att gå ut och kolla efter han kloningen. men vi gick in i gallerian för att vänta på matti, och GISSA VEM SOM KOMMER DÅ?

JOOOOOO KLONINGEN, och jag smälte bokstavligt, nästan.  och innan jag såg honom den där gången var jag jätteledsen, för att jag inte skulle se hans utseende på över 1 vecka, för vi har sportlov!!!!!!!! men jag såg honom! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!  han är typ snyggast i världen, men ingen håller med mig. :O det är lite konstigt.  men det är ganska kul, för det går 3 heath ledger kloningar på min skolan HAHAHA! :D


OCH VET NI VAD? JAG HAR BLIVIT KÄR I ETT UTSEENDE OCH DET UTSEENDET GÅR PÅ MIN SKOLAN OCH R TYP SNYGGAST I VÄRLDEN. OCH HAN ÄR JÄTTESNYGG OCH HAN ÄR TYP EN KLONING AV HEATH LEDGER. OCH ÄR SKITNSYGG! BARA SÅ NI VET!

HAN ÄR JÄTTESNYGG!

tihihihihihi!

 


Kommentarer
Postat av: linda

"han är snyggast i världen, och skitsnygg, och jättesnygg, så att ni vet så är han jättesnygg"



hahahah! du är bra söt du :D

2009-02-17 @ 16:27:53
URL: http://lindabergs.blogg.se/
Postat av: caroline

hahah vem ?:D

2009-02-18 @ 12:12:49
URL: http://bbbborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0