22 januari 2008-09

godmorgon! jag sitter i skolan och kollar på Ned Kelly. med HEATH LEDGER. haha idag tänkte jag kolla på alla hans filmenr och ha mys. jag ska köpa choklad. tihi. det är torsdag idag och för exakt 1 år sen så dog heath ledger. han hittades 15:26 i new york dvs 11.26 i sthlm. och då tänkte jag ha en tyst minut för honom :) men jag glömde bort precis 11.26 så när vi var ute och rökte efter maten  kom jag på det och då var klockan typ 11.34, så då hade vi en tyst minut då :)
men nu sitter jag på en medieproduktionslektion och gör ingenting. kollar på film och bara sitter. vi har ändå inget att göra. danni sover brevid mig och ser ut som en iglo med sin jacka.  haha men nu ska jag kolla färdigt på filmen så hade bra. btw så betyder hade bra sexig BH på japanska.
OCH JUST DET! jag lärde mig lite japanska igår. [otcha] onegai shimasu betyder - please give me thé, ge mig te tack. TIHIHIHIHIHIHIH!
hej!

Kommentarer
Postat av: josse

tihi... hade bra ^^

2009-01-22 @ 13:19:17
URL: http://pozipo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0