hej punk!

goddag! jag sitter och gör ingenting. men jag ahr jättekul! hahhahahahahaha faaaaan vad kul jag har. not. men ändå. igår var jag jättehyper. haha jag blev kär i punk. jag har aldrig varit så lost som jag var igår och idag. jag är nog punk. jag är typ emot världen. jag bryr mig inte ett skit om politik, jag fattar inte vad människor gör med världen.
eller fan. politik förstör bara samhället tkr jag. jag är ingen jävla anarkist, men ändå. jag är ingen wannabee. men ajg har nog hittat mig själv. ^^ HAHAHA! XD
jag vill gå på massa konserter och vara galen och ha kul i mitt jävla liv. inet förstöra det på något sätt som bara jag kan fixa.  här är några planer på mitt framtida liv:

jag SKA tatuera mig

jag ska våga flörta mer med ALLA!!!

jag ska vara /är galen.

jag ska fan inte låta någon sänka ner mig så jag mår SKIT!

jag ska flytta härifrån!

jag ska göra allt trots att jag inte har några pengar. (när jag blir äldre)

jag ska festa som faan

jag ska gå på hur många konserter jag kan, vara galen

jag ska vara mer social

jag ska bli en bättre människa

jag VILL bli lesbisk, för killar är svin och jag hatar varenda en, nästan!

jag ska testa på nya saker jag aldrig skulle kunna tänka mig göra just nu.

jag ska vara stolt över vem jag är

jag ska se ut precis som jag vill,

jag ska inte bry mig om vad andra säger

jag ska fan inte planera nåt i mitt liv.

jag ska göra impulsgrejer ( om man är nånstans så kanske man åker nån annanstans, bara för att! se var man hamnar)

jag ska göra vad jag vill med mitt hår, för det är mitt.

jag SKA skaffa sidecut. det är det första jag ska gör av denna lista

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0