hem och dö

Tre namn du går under:
1. Hanna
2. Hannibal
3. honey
Tre saker som skrämmer dig:
1. Fjortisar.
2. Läskiga människor
3. lärare

Tre saker du har på dig:
1. Inget smink
2. myspysbyxor
3. kängor

Tre av dina favoritlåtar (just nu):
1. Blowin’ in the wind – bob dylan
2. Sex pistols - roadrunner
3. Sista skriket – jag vill se fredrick reinfeldt kyssa hitler

Tre sanningar:
1. jag hatar mitt liv
2. Jag kommer typ bo i fitt-åker hela mitt jävla liv typ för jag är lat

3.  jag SKA få snygg kropp!

Tre av dina hobbys:
1. Muusic, movies
2. Photoshop, måla
3. polare

Tre saker du verkligen verkligen vill ha:
1. Pengar.
2. Ett nytt liv ^^
3 jag vill hem



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0