bilddagbokentest

Kryssa i vad du gillar mest:


( ) Grått | Svart (x)

( ) Piercing i näsan | Piercing i läppen (x)

(x) Msn | Skype ( )

( ) Finnar | Fräknar (x)

( ) Vit choklad | Brun choklad (x)

(x) ICA | Coop ( )

( ) Surt | Sött (x)

( ) Lakrits | Choklad (x)

(x) Tuggummin | Halstabletter ( )

( ) Kärlek | Vänskap (x)

(x) Sova | Äta ( )

(x) Frukost | Lunch ( )

( ) Majs | Gurka (x)

(x) Ladda upp en bild | Kolla på folks bilder (x)

( ) Linser | Glasögon ( )

( ) Bevakare | Vänner (x)

( ) Småbarn | Tanter (x)

(x) Stockholm | Göteborg ( )

(x) Japan | Kina ( )

(x) Läppstift| Läppglans ( )

(x) Feber | Ont i halsen ( )

(x) Kallt | Varmt (x)

(x) Vatten | Oboy ( )

(x) Öl | Saft (x)

( ) Vinter | Sommar (x)

( ) Snö | Regn (x)

 

Skriv det första du tänker på!


Grön:
en kille på min systers skola
Sockervadd: gröna lund
USA: my chemical romance XD
Picasso : leonardo dicaprio

Krulligt: hår: domme

Frukt: rött giftigt äpple i snövit
Alkohol: vidka

Pyssel: jul
Skräckfilm: the grudge

Betty Boop : bettie page
Paris Hilton: ellen degenerous (stavning?)

Dricka: vatten
Kusin: min farbror
Jesus: dreads
Gud: amercican crime
Doft: parfym
Julen: rött och julgran
Vass: landstället
Varmt: sommaren 2007
Medeltiden: typ när jag gick i 2an
Pizza: grillen i ÅKER
Döden: elvis

Blod: emos
Skönt: musik

Gott: brownie
Bröllop:  vitt

Kärlek: vet inte
Mardröm: min värsta mardröm när jag var typ 7 år
Djurpark: parken zoo

Härligt: sommarlukt
Vinter: snö

Läskigt: the ring tjejen

Tv: 60-tal

Emo: plattan

Disneyland: paris
Öl: fest

Nötter: jul

Gul snö: hundar

mammut: ice age

Musik: elvis

00.00: 22.22




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0