fittdag

dagen började med att jag gic, somnade med blött hår, så dum som jag är. så mitt hår var helt fuckat. försökte ha en sjal på huvudet så inte mitt hår skulle synas mkt, men det gick inte. jag blev arg. sen startades inte moppen. då blev jag skitsur och skrek fitta kl halv 7 på morgonen! men sen funkade moppen, då åkte jag, sen ringde syss mitt på vägen och sa att hon ville ha stjuts så jag var tvungen att åka tillbaka hem och sen när vi var på väg till läggesta kunde jag inte känna mina fingrar, speciellt inte mitt lillfinger. jag blev arg! jag hade värsta köldskadorna. men det gick. när jag var på läggesta var inte josse där så jag fick åka tåg Själv! :( illa, när jag kom till etuna var inte danni, leslie, malin eller nån där. malin och leslie börjar ju senare, men iaf. så jag gick själv till skolan.

sen den där jävla bildvikarien!!!! hata. vi var färdiga ungefär halv 11 och vi slutar 11 och vi brukar få gå tidigare. men inte för HONOM! :@ GAH! så vi målade lite mer, även om vi plockat undan ALLT! sen när vi fick sluta gick de andra, erika emma och ange till bussen. men jag skulle ju till käftis så jag fick ju vänta i 2 TIMMAR på käftis!!!!:@ jag var arg. plus att mamma sa att hon skulle lägga in lite pengar på mitt konto så jag kunde fika medans jag väntade. men när jag ringde hade hon inte ALLS gjort det! hon sa "nämen det har inte jag sagt. då har du missuppfattat" fyfan vad sur jag blir. hon håller aldrig vad hon lovar! hon tror jag hittar på förfan! jävla fittdag!


Kommentarer
Postat av: Sara

För några veckor sedan blev jag medlem här: http://www.freestreet.se/?r=1427 sen dess har jag fått hem presenkort till ett värde av 950 kr. Helt otroligt och helt GRATIS! Det bästa är att man själv får välja vilka butiker man vill spendera presenkorten på, jag har bland annat valt H&M och cdon.com. Bli medlem du med, det är jättelätt =)



PS. Kika gärna in på min blogg och svara på dagens fråga DS.

2009-04-22 @ 09:15:29
URL: http://ertansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0