visste du att...

Visste du...

Att jag vill ha - bullar

Att min senaste kyss - typ förra helgen

Att jag lyssnar mest på - musik

Att jag pratar - när jag är på humör

Att jag inte gillar - drygfan

Att min bästa vän är - dunno

Att min första riktiga kyss - ;D

Att jag avskyr när folk snackar - skit

Att kärlek är - skit

Att jag gillar att - hannah montana

Att jag alltid kommer att - skriva

Att jag är hemligt förälskad i - camp rock

Att sist jag grät var - vet ej

Att min mobiltelefon är - dålig

Att när jag vaknar på morgonen - vill jag sova

Att innan jag går och lägger mig -  försöker sova

Att idag har jag - varit med polare

Att jag just nu tänker på - hannah montana

Att i kväll ska jag - dricka te

Att i morgon kommer jag - gå i skolan


Att jag hoppas - att jag blir kär


Att jag verkligen vill - vara kär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0