DREEEEEEEEEEAAAAAAADDDDDDDSSSSSSSSSSS



hej idag har jag och syrran flätat in dreads. svarta :)
just nu sitter jag och kollar på bloopers från pirates of the caribbean.
snackar med erika. <3 :)
jag har skrivit på min vägg också
"Heath Ledger" XD
vilken nyhet, va? ;)

emn. jag har börjat måla mycket mer på den senaste tiden.
vet inte varför.
jag vill bara vara galen när jag målar typ. :)

btw så ska jag pussa erika på fredag. :D

nu vet jag inte vad jag ska skriva.
just nu sitter jag, ser ut som en pirat. :)
hittade min ögonlapp och pistol nu :)
imorn vet jag inte vad jag ska göra.
göra nån slags nytta sista dagen på sommarlovet.






she's a pirate



dålig mobilkamera


puss på alla





hej ja, jag ska kolla på pirates of the caribbean.






bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0