first day

började skolan idag. kände hur mycket papper som helst bara flög över mig.
orkar fan inte.
aja, men lyscka till hannibal och åka buss varje dag 4 gånger.
kommer inte lyckas.
jag hatar att åka buss när det är mycket folk. usch.
jag tycker det är skitläskigt.
jag får typ.... jag vet inte. jag hatar det.
det är typ som en fobi för mig.
det var därför. när pappa var hemma förra terminen, jag bad om stjuts från läggesta till åker.
ända sen jag var liten. hatar det!

Hello, 
I love you
Won't you tell me your name
Hello
I love you
Let me jump in your game(x2)

She's walkin' down the street
Blind to every eye she meets
Do you think you'll be the guy
To make the queen of the angels sigh

Hello,
I love you
Won't you tell me your name
Hello
I love you
Let me jump in your game(x2)

She holds her head so high
Like a statue in the sky
Her arms are wicked and her legs are long
When she moves my brain screams out this song

Sidewalk crouches at her feet
Like a dog that begs for somethin' sweet
Do you hope to make her see, you fool
Do you hope to pluck this dusky jewel



























jag har fobi. stora insekter.
stora spindlar.
tog upp det på bup
det ska göra en "undervisning" om det
fobier på nån avdelning
jag skulle fundera på om jag villa vara med.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0