jävla helvetes liv.

pappa skriker på allt och alla och bara tycker att allt är orättvist.
vad fan har jag gjort honom?
GAH
jag blir så ledsen på allt och alla nu!
GAH!


man kanske skulle bli som en som inte sticker ut ur mängden.
man kanske skulle bli en fjortis eller ett emo.
jag menar, då har man ju ingenting att förlora, förutom..
livet?

jag vet ite vem jag är.
jag vet inte vilken stil jag tillhör
jag påverkas mycket av filmer, människor och musik.
som om jag kollar på forrest gump och lyssnar på the doors, ja då vill jag vara 60tal.
men när jag ser pirates of the carribbean och lyssnar på soundtracket från det så vill jag helt plötsligt bli en pirat.
you know, fuck life.





jag hatar mitt liv nu, man får aldrig höra någonting i denna familj.

jag har svårt att säga "jag älskar dig" och det är några som har sagt det till mig och att jag är så "underbar"
men jag vet att det är en lögn, för jag känner inte de personerna som säger det. hur fan?
det är därför jag har svårt att höra det och säga det.
men jag tror inte nån av er bryr er om det faktiskt.

nu ska jag ut och dränka mig.
hejdå. vi ses väl nån gång.
bye





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0