natt inlägg

hej. Förlåt L..... att härmar dig med rubriken.

jag måste beskriva min roliga dag idag.
ja, jag vaknade som vanligt. hihihi
sen åkte jag till skolan, fett trött man var. typ alla var det!
sen hade vi engelska. så då bloggade typ alla som hade blogg, diddi skaffade blogg också!
men men....
sen hade vi rörlig bild och då skulle jag klippa ihop filmen. fett tråkigt. men fick hjälp av sara så det var kul :)
sen skulle jag och linda bli intervjuade av sara. men det gick inte förvi garvade typ hela jävla tiden. oj ursäkta. men det var lite kul.
sen blev det new moon med angelica och sara :) fett bra dag.
jag vill se den igen. aja, puss på er bitches :*

ni får en bild, bara för att ni älskar mig! :*


här är jag, bitches!


en suddig leslie!

bio med denna kvinna och...

denna kvinna.

fett skojj!

en av dagens hissar!!!
nu ska jag sova bitches, men vi hörs imorn eller på torsdag, för då ska jag videoblogga med min bästabloggvänn Leslie <3 :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0