ett annat sånt här grejs

Namn: hanna
Kallas: hannibal, hanni, honey
Hemligt alias: haha får komma på nåt
Bostad: under sängen
Avskyr: att vara dålig på mkt
Tycker om: musik, film, polare, punk
Ditt bästa minne: hmm.. finns några st ^^
Ditt sämsta minne: hmm
Pinsammaste du gjort: ojojojojojojojoj finns väl några st
Din bästa sida: försöker leva?
Din sämsta sida: hjälpa
Beskrivning om dig själv: hatarvärlden men glad ändå
Vad finns i fickorna: har inga fickor
Jacka: svart lång
Bästa personen du vet: sis
Sämsta personen du vet: jag
Drömyrke: filmregissör och jobba på mentalsjukhus
Dröm: starta ett band
Det första du tittar hos tjejer/killar: ögon, ansiktsform, hår
Det roligaste du gjort: mkt :D
Tatueringar: när ajg blir 17 :D
Samlar på: musik XD
Intressen: fota, va med vänner
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: hm, trött men kmr bli glad sen :D:D:D:D
Favoritgodis: choklad?
Är det nåt du absolut inte äter: äcklig mat
Kläder just nu: mjukiskläder
Musik just nu: my Way – sex pistols
Vad sa du senast: jag sjöng tror jag XD
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 1976 :D:D:D:D:D ABSOLUT OFC ALLTID :D punken kom
Sommarplaner: nada :D
Är du bra på matte: nooope
Fisk eller badkruka: båda ^^
Längd och vikt: 165 längd och vikt vill inte ens jag veta
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: vårväder
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig: tv, musik, och typ ett band
Spelar du nåt instrument: har gjort massa saker
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska
Sparare eller slösare: både
Vem är viktigast för dig: finns några
Bästa film: big fish, girl interrupted, the dark knight, casanova, brokeback mountain
Tror på liv på andra planeter: jag vet inte
Kommer du ihåg din första kärlek: på dagis :D
Älskar du henne/honom fortfarande: haha nej
Har du några homosexuella vänner: ja
Tror du på mirakel: kanske
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: vet inte
Ser du på kärleken som ett misstag: kanske
Hur många barn vill du ha när du blir stor: kanske typ 1 nån gång
Bio eller promenad: beror på vem jag är med
Är du kittlig: mhm
Snarkar du: ibland
Stjärntecken: skorpion
Största svaghet: vet inte?
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: flyga och vara bäst i världen
Chips, morötter eller godis: chips
Pizza eller hamburgare: hamburgare
Skriver du dagbok: ibland
Har du nån flickvän/pojkvän: nej
Stökigt eller välstädat: stökigt
Gungar du på stolen: ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: ja XD
Hur är din drömtjej/kille: bästaste människan för mig
Hur många syskon har du: syster
Vad är du mest rädd för: att någon jag älskar dör
Brukar du sola: på sommrarna
Kaffe, te eller inget: te
Gått på bio senaste månaden: kmr inte ihåg
Åkt tunnelbana: japp
Är du lycklig: ibland
Hur mår du idag: början på dagen var underbar för jag var med linn <3, sen blev det jobbigare och jobbigare
Värsta känslan: att gilla någon man aldrig kmr få och typ jag vet inte
Bästa känslan: att vara lycklig
Vem har du känt längst av dina vänner: hmm.. typ syster?
Har du kvar dem än idag: ja. Tack <3
Har du många vänner: vet inte.<3
När grät du som mest: typ nu
Hur länge vill du leva: vill dö nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0