dålig första dag på sommarlovet.

sov till typ halv 3. gick upp åt frukost. sen skulle vi planera veckan och lite så. så då skulle vi fika. jag orkade inte typ något för jag hade precis ätit värsta frukosten. sen gick jag ut med charlie.
btw ska jag till linn <3 på fredag :D
ska bli kul! har inte träffat henne på aslänge. <3 puss på henne
orkar inte bry mig vad andra säger. jag saknar henne iaf
nu lyssnar jag på The Redwalls som är asbra. <3
idag känns det som att det inte är en bra dag.
det regnar jag är trött, sitter i myskläder. har inte lust med någonting utan att dö typ x)
ska kanske rita eller något.
btw ska jag träffa sofia nån dag också. ska bli askul <3 saknar henne också <3

pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
på torsdag ska jag till bup.
kommer börja grina känns det som.
men jag har väääldigt mycket problem med att gråta inför andra.

åh just det!
igpr var jag med malin och massa människor, drack lite. sen hade jag tråkigt och jag var trött så jag skulle ta 9tåget hem men jag fick vänta en timme för det gick inget vid 9.
sen satt jag ute och väntade. sen kom ett aaaslångt tåg, men typ varor. inget som man kan sitta i iaf. jag höll typ på att svimma. jag fick panik för jag satt bara nåpgra meter ifrån det. jag höll för ögonen men det gick inte. jag höll på att dö.



:*

Kommentarer
Postat av: daniella

assu haha jävla cp!

2009-06-08 @ 17:59:18
URL: http://yourethebossapplesauce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0