FALUN!

jag ahr inte vart i falun sen typ flleeeerrra år sedan då jag var liten.
jag, linn, hennes farsa och emma åkte från nykvarn typ 9 / 10. vi kom fram typ 1 eller något.
sen gick vi och slöade massa. vart än vi kollade så var det antingen bara folk med sabatontröjor eller fjortisar.
sen skulle vi komma in och massa. det var gratis för mig för de hade en extra biljett :D :D:D

blablabla.. sen började första bandet som typ sög. de hette In Mourning och sen kom typ svenne rubins och de var ju asbra!
:D:D
sen kom typ nå band sen vare ett band som en lärare på nti i falun spelade i. han var med i baldone XD HAHA
sen ställde jag och linn oss längre fram typ nästan längst fram. :D
då spelade H.e.a.t.  haha. FEEEEEEETTTTTTTTT SÖÖÖÖÖT TRUM;MIIIIIIIIISISSSSSSSSSSSSSS! hans kläder var ASSEXIGA! GAH JAG DÖR.
'han hade typ  såna byxor som tävlingscyklare har och en "tröja" med axelpuffar så det såg ut som om han hade jättestora axlar. och han såg så jäääävla lycklig ut när han spelade! ååh. han var ju såå söt. guitaristen var också lite småsöt.
men alla i bandets hår var ju helt... 8o-tal. xD helt underbart!
sen började linn snacka med nån kille som gillade sonic syndicate. och de skulle spela efter heat. :D
de spelade och vi snackade fortfarande. :D det var lite kul
sen skulle sabaton börja spela och vi stod långt fram så vi blev ju inte LITE klämda. jag trodde jag skulle dö!

de var jääävligt bra. och de verkade så jävla snälla. för de paratade hela tiden när de inte spelade och tackade och skrattade och vi hoppade och hoppade och skrek och skrek och det var härligt.
dessutom att det var regn <3
puss på en låt med sabaton som jag inte vet vad den heter! jag letar efter den på spotify XD
vi kom hem 4 på morgonen och jag sov.

nu kommer bilder. <3

han som är omringad var den SKIIIITSÖTA trummisen!<3<3


rawr!<3


asssååå åH! han har likadan tröja som mig! mcr förfan! x)
plus att han är LIK sångaren i mcr!


 sabatoooon!



<3
tack för en trevlig dag alla. <3
inte lika trevlig idag men men...




Kommentarer
Postat av: errika

eheheh, du är konstig :) och NEJ trummisen va inte söt ;o PUSSSS

2009-06-15 @ 01:38:58
Postat av: Linn

äLSKAR DIG GUMMAN<3W<3<3

Tack för en trevlig morgon / dag / Kväll / natt <3<3 hoppas du hade kul <3

2009-06-15 @ 16:46:33
URL: http://zucre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0