H L <3 bäst i världen

som vanligt kollar jag på the dark knight, min favoritfilm.
såklart.
hm. förut såg jag den hela tiden. sen blev det ett upphåll och nu ser jag den myyycket. <3
den är bäst, för jokern är med.
det går inte att ogilla heath som jokern. det är omöjligt. men han är ändå min <3

han är cärldens vackraste människa, seriöst har jag aldrig sett någon vackrare,
jokern <3
går inte att säga något mer än "jokern",
han är bäst skådis
han är helt enkelt best hest

i augusti har jag varit helt besatt av honom i 1 år. x)
puss på honom.
synd att han dog.


jag hörde av någon , kmr inte riktigt ihåg vem, men någon att innnan insplningen av the dark knight  att han låste in sig på ett hotelrum i 1 månad och snacka. han är bäst

han har ju ointe sån dialekt eller röst som han har i batman, på riktigt!
det är det som stör mig som mest. att jag aldrig kan övertala min hjärna, mig själv att det ÄR heath ledger som spelar Jokern. GAH!

jag kan bara säga att han är min gud, jag tror på honom. han är bäst  <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0