the times are a-chaning

...spelades på heath ledgers begravning.
idag kom jag med 8tåget till etuna.
jag och danni gick till donken och köpte morotskaka och muffins.
sen hade vi typ en halvtimma kvar tills jag hade mitt prov.
så vi skulle räkna pins OCH DET BLEV 519 :) FÖR DET FICK VI EN KAKBURK VAR :) woho
sen hade jag mitt prov i multimedia. gick skit men men...
sen gick jag på stan i typ 1 timme eller något. hon blev kär i morotskakan
men sen varen film i biosalen. alla medieklasser har gjort filmer under terminen som vi skulle kolla.
kalla dog. kalle är min bäästiizzzzz >:(
men så såg jag en snygg människa i massa filmer också. och larri var pundare.  jättesöt!:D
idag skulle jag säga hej till kloningen och danni skulle säga hej till larri, men jag såg inte kloningen, men danni hade massa chanser!!!
 dah!
nu sitter jag i sängen och lyssnar på bra musik!
sovmorgon imorn.
klockan är nu 23:14.
JAG SKA TA BUSSEN SOM GÅR TILL LÄGGESTA o9:o7
pusssssssssssssssss pus pussy puss <3 :*







Kommentarer
Postat av: daniella

tss hade jag inte alls! skulle jag knacka honom på axeln mitt i ett samtal elr? skulle inte tro det, pft.

2009-06-05 @ 00:21:19
URL: http://yourethebossapplesauce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0