jag vill inte vara här längre.

ursäkta, men jag får vara ego idag. mormor och morfar har kommit hit idag för att gratta mig för jag fyller år på torsdag. men det är ingen som snackat med mig eller något sådant. alla har skyllt, skrikit eller tjatat på mig hela jävla dagen. jag trodde att det skulle bli en bra dag och jag gav den några försök, men det har inte gått!!
jag vill inte vara här längre.
pappa har vart dryg, har bettet sig som om han har varit full. han har slagit sönder den snyggaste och dyraste lampan i huset, så mamma blir helt jävla förbannad.
jag vill grina sönder, men det går inte att göra det. för det är folk överallt. :@


Kommentarer
Postat av: Sara nöff nöff

2009-11-14 @ 16:34:14
Postat av: Sara nöff nöff

Grattis i förskott <3

2009-11-14 @ 16:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0