godnatt folket.

ja hej.
idag har jag tagit ur mina dreads. illa illa folket.
jag har köpt en elvis platta som jag gillar. massa bra låtar. <3
och så har jag köpt en moccalatte med malin och elin.
slapp dag idag i skolan. 1 lektion. känns inte så värt att åka till skolan när man bara har 1 lektion och dessutom är resan dit och tillbaka dubbelt så lång som själva lektionen. hehe

jag ska nog sätta in mina dreads igen när skolfoton ska vara, för jag verkligen gillar att ha dreads i. visst det är inte så hygieniskt, men det är jävligt snyggt och jag tycker jag är fin i det.


min "fobi" mot att åka buss har gått bort mer och mer. jag hatar det fortfarande, men jag kan gå på bussen utan att tänka att jag måste gå av.

jag har kommit på att jag hatar åkersbor. inte dem i klassen såklart. men alla fjortisar och allt. usch. kryllar av såna här. om åker vore ett zoo skulle man bli jätterädd om man såg ett emo eller en alternativ.
jävla åkers styckerbruk!
HATA JÄVLA SKITSTAD!

jag ska bli hippie också :) hahhahahaha
jag vill tillbaka till 1969, woodstock, BANDEN!!!
kärlek till det asså!
undra hur det var då..
jag önskar jag kunde leva då.
jag vet, jag "lever" i olika tider hela tiden, men jag är sån i guess.
sån är jag, jag vet inte varför. jag bara hatar nutiden, den är tråkig att leva i.


kollade igenom fotoalbum när jag och timjan var små, var ett helt album på timjan.
sen ett annat med 4 bilder på mig sen flera bilder på timjan.
ÅHH! jag känner kärleken. XD

men ja.
puss :*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0