erika !<3

på bdb kan man skriva sitt namn till ngn så skriver den personen vad den tycker om en. och detta var från erika til mig och det gjorde min dag!

Hannibal Dahlén
Har inte kännt dig speciellt länge, men det är riktigt skönt att prata med dig om allt mellan himel och jord.
och du vet att allt som sägs stannar mellan oss två.
du lyser upp klassen med med dina fnissattacker och din närvaro.
Jag ska göra allt jag kan för att få dig må bättre, för du förtjänar det bästa.
du betyder mkt för mig!


tack tack tack. puss på dig. jag sitter och grinar. XD men tack. dem orden gjorde min kväll. du är en sån bra människa och du har hjälpt mig genom massa skit. du får mig må bra när jag snackar med dig.
tack. <3

Kommentarer
Postat av: erika

inget att tacka för :) <3

2008-12-25 @ 16:11:00
URL: http://sebastiankrabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0