HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA hej! ^^

haha hej! rolig dag asså. först vaknade jag vid 2 ungefär. sen kom timjan och zinoh hem och vi åt. sen skulle vi tre till Lynette men under vägen såg vi några som dansade på balkongen (balkongen brevid lynette) och de sa god jul och var jättetrevliga. de var runt 20. så de sa: men kom in nån gång om ni vill. vi ba: okej! :) zinoh gick hem en stund.
så jag, timjan, lynette och matte gick över till dem. och det var 4 killar där alla runt 20 ^^ de drack öl ochlyssnade på hög, bra musik och var trevliga :) haha plus att de började stöta på oss asmkt. men det var bara roligt. XD haha sen kramades andread och lynette och jag kramade dem också. sen så händere saker :O nääråå :P hahaha. vi strulade och sådär. :) alla tre. :) haha sen kom zinoh och jag, han och matte var ute och rökte sen. ^^ då brände matte mig med ciggen på hakan :O DEN JÄVELN! han fick dåligt samvete, men det syns inte. tihiiii. vad busig jag är. ^^ sen skulle de dra till krogen och då gick vi hem. under tiden vi gick hem bråkade marcus och timjan i telefon och nu är hon där och pratar med honom. så nu sitter man här i sin ensamhet. haha nejdå, eller jo. men jag ska sova nu. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0