fucking sj

i lördags skulle jag till flen till angelica och människor. mitt tåg till etuna skulle gå 17.33. jag väntade där i kylan i fucking en halvtimme. sen gick jag ner och skulle kolla om det gick något annat tåg. för det stod ju ingenting på tavlan om förseningar eller inställt tåg men men. när jag gick ner kom det en tågbuss. och jag frågade vart den gick och den gick till etuna. jag frågade också när vi var framme. då sa han: jag vet inte...

aja. vi var där typ 50 minuter efter. så jag hade ju såååklart missat SISTA  tåget till flen.
chauffören på tågbussen sa att jag skulle ringa sj. men jag kom aldrig fram. plus att ajg inte hade pengar på mobilen. jävlarna.
sen kom elin och ringde taxi och det skulle kosta över 600 spänn. hellre skulle jag åka hem än betala det. aldrig.
men elin ringde en polare och han kunde stjutsa.


så då var det överstökat.
jag tänker aldrig aldrig aldrig aldrig ALDRIG mer åka med fucking sj. visst länstrafiken ör kopplade med sj, men de ställer inte in. och om de gör det brukar det komma taxi. det har jag varit med om 1 gång. men jag tänker ändå åka med länstrafiken.
sj är helt jävla dumma i huvudet. varför bygga om spåren efter semestern DÅ ALLA BÖRJR JOBBA?!?!?!?!?!
är de helt jävla tomma däruppe eller?
och hur tror dem att ungdomar har RÅD med 200 spänn för att åka till sthlm och tillbaka?!
de höjer priserna hela tiden och det är därför det inte finns någon konkurrans.



DÖD ÅT SJ. DE JÄVLARNA SKA FUCKING DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0