test igen:)

1. Har du kysst någon?
ja

 

2. Vad skulle du vilja heta?

Balthazar, hannibal, chloe, belle, timothy, candy,

3. Blir du lätt kär?

Kanske, dunno riktigt

4. Hur är din drömkille/tjej?

Min drömkille är jokern. Min drömkvinna är vampyr.

5. Vad vill du jobba med i framtiden?

Film!

6. Vill du ha kräm?

Nope

7. Har du varit kär i någon du inte velat bli kär i?

Ja

8. Du vaknar och inser att du är 2 timmar sen till skolan. Vad gör du?

Paniiiiik

9. Om du fick ändra någonting på din kropp, vad skulle det vara?
hm typ allt?! Benen, magen, armarna, händerna, huvudformen, håret, fötterna..

10. Du får välja EN superkraft. Vilken skulle du ha?

Hm.. vet inte flyga eller nåt annat tråkigt.

11. Om du var ett djur, vad skulle du vara?

Dunno

12. Tror du på spöken?

Ja

13. Är du lättskrämd?

Jo

14. Hur mycket är klockan?

17:o7

15. Blir du lätt irriterad?

Ja, men jag visar det aldrig

16. Märks det när du mår dåligt?

Nej

17. Märks det när du mår bra?

Ja

19. Vad är din favorit filmgenre?

Jag kan inte säga vilken genre, jag gillar mycket inom olika genrer

20. Favoritfilm?

Bl.a. the dark knight, candy, casanova, i’m not there, who framed roger rabbit.

21. Vad lutar du mest mot - tjock eller smal?

Tjock

22. Bryr du dig om ditt utseende?

Ja typ hela tiden. Jobbigt ju

23. Hetero/homo/bi?

Bi

24. Civilstånd?

Singel

25. Börjar frågorna bli obehagliga?

Mje

26. Har du någonsin haft självmordstankar?

Mjo kanske

27. Vill du gifta dig i framtiden?

Om jag hittar nån så kanske,  hur ska man veta det nu liksom?

28. Skaffa barn?

Hur fan ska jag vet aom jag vill ha barn nu, jag är 17!!

29. Skulle du komma bra överens med dig själv?

Dunno

30. Vad är dina negativa sidor?

Lat, jobbig, dålig

31. Dina starka sidor?

Flumm

33. Har du tråkigt?

ja

34. Vem är du?

Jag vet inte riktigt

35. This is madness!

This is sparta… så uttjatat!

36. Vem kopierade du det här testet av?

eyescream

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0