hmm!!!

dagen har varit helt okej. jag kom till läggesta halv 7 sen ser jag att tåget ska komma 07.27, det ska komma 5 över i vanliga fall, men så väntar jag. sen står det att den ska komma 07.36, jag ba : MEN GAAH! sen kom josse och linda och gjorde mig sällskap :) och sen ska den komma 07.39, så fick man vänta mer än en timme på tåget. GAH! sen kom vi på tåget iaf. kom fram precis när vi började, vilket var 20 över 8. mmm.. vi ksulle ha bild, och det var tråkigt och jobbigt. jag kan inte förklara vad vi gjorde. eller vi skulle göra en liten bild till en stor.
sen fick vi sluta, så då gick jag danni och sara tillatan sen station och då satte vi oss på en bänk, rökte och väntade på tåget. sen kom det en kille typ 26års åldern. och frågade om en cigg. hahha sen stannade han och pratade om vi ville gifta oss med honom. alla tre på en gång. han sjöng, en låt med hans "band" XD och sen pratade han och skämtade han hela jävla tiden. vi satt där och asgarvade. och han frågade om vi ville hånga med honom: "min tunga är som en orm" sa han HAHAHAHAHAHA XD och jaa. han var nog ganska hög, men rolig. XDhaha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0