hope you forgive me.

jag äter inte bra, jag känner mig inte gillad, av många, jag pallar inte skolan. jag kommer aldrig palla livet om det fortsätter såhär. jag är f ul på insidan och utsidan. jag är inte nöjd med min kropp. jag är inte nöjd med någonting på min kropp. kärleken går kasst. jag hatar kärlek. jag hatar livet. jag hatar att andas. jag ska sluta andas. bara för att!
jag hoppas att du kan förlåta mig för att jag gillar dig.
jag saknar dig, men jag vet att du inte har samma tankar.
you told me you would think, well... THINK then!
ingen fattar förutom dig och mig. men men.
jag vill inte förtjäna detta. jag vill vara lycklig, jag vill ALLTID vara lycklig. och jo det är jag när jag är med mina ÄLSKADE vänner, som jag älskar och som älskar mig. och när jag är med dig... hmm.. fuck it.
asså i alla kärleksfilmer när t.ex. en kille är kär i en tjej, får alltid killen den där tjejen. men så är det inte i mitt fucking liv. verkligen inte. jag är Typ kär i dig, men inte du i mig.
men jag hoppas att it will get better in time

fuck it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0