mmmmm

 jag hatar detta. första sekunden tror man att man är kär och den nästa är den känslan borta. faaaan! jag vet liksom inte hur det kmr blir. jag vill jag vill jag viilll!!!hmmm... vad faaan ska jag göra? jag kmr inte palla skolan, jag pallar verkligen inte vara hemma för jag och päronen bråkar hela jävla tiden nästan. och massa.
jag orkar bara inte berätta för många. sorry. men liksom.. massaaa skit har hänt den senaste tiden och det har vart för mkt på samma gång för mig!

jag vet inte riktigt vem jag är. allting känns så konstigt. och nu är jag trött och ska kolla på film så nu vill jag inte prata mkt.


bläähä

Kommentarer
Postat av: carro

du vet att jag finns ifall du vill snacka, vad som helst.! <3

2009-01-11 @ 22:17:50
URL: http://bbbborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0