tre saker jag ska göra med min mun innan jag dör

det finns tre saker jag ska göra med min mun innan jag dör och det har jag tänkt på sen några år tillbaka.
först:
Limma ihop den, precis som de gör i filmen House of Wax.
jag var helt besatt av den filmen och den var bäst. då, inte nu.


syns kanske inte på bilden, men den är ihoplimmad iaf.

Det andra: sy ihop den
som ungefär hungerstrejk, haha,  hittade en bild på det


det tredje är att göra Joker-ärr
och det SKA jag göra innan jag dör
för att hedra heath ledger typ. <3
puss på honom.
har maaaaaaaassa bilder på honom, mne 1 får duga



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror inte Heath Ledger ville att hans fans skulle skada sig själva för hans skull..

2009-08-29 @ 10:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0