förbannad på tiden

hej jag är förbannad på all jävla skit som iadg finns. musiken, modet, människorna, alkohol.
för det första då:
musiken, det viktigaste.
ni får tycka som ni vill oich jag säger inte att ni ska hålla med om allt jag säger, men jag hatar nutiden. jag verkligen nutiden. musiken nuförtiden betyder inte ett jävla skit. man har bara tagit massa text från alla andra. och musiken? HEMSK HEMSK HEMSK! jävla datagjord skit, säger jag bara. skit!!! nu syftar jag mest på massa techno, och pop och r'n'b eller hur fan det stavas. det betyder inte ett jävla skit. och hiphop och sådan musik är det BARA massa halvnakna brudar som strippar framför dem. jag blir äcklad. hur fan kan man gå med på att det? jag förstår inte.
det finns ju MASSOR av artister och band som inte skriver musiken själva, då komemr dte ju inte innefrån, låt den som har skrivit låten sjunga den ist, så är inte det falskt iaf.
allt som vi sjunger, nuförtiden. asså jag fattar inte att vi kan sjunka så här långt.
förlåt, men det är min åsikt.

hejdå och fuck nutiden.
jag lever i en annan värld. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0