# 1 en ny början


åh jag pallar inte skolan idag. verkligen inte. de "2" (egentligen 1 och en halv) första lektionerna var helt okej. men nu  vill jag bara åka hem och aldrig mer komma tillbaka.
pallar verkligen inte mera. alla tjatar om deras kärlek hela tiden och jag orkar inte höra mer!
jag är glad för de andra, det är jag men jag orkar inte höra mer om allt hela TIDEN!
jag blir arg och ledsen. jag vill slå sönder någonting samtidigt som jag bara vill långsamt försvinna från denna "underbara" värld.

varje gång jag hör min smssignal tror jag att det är du, men jag har tappat hoppet. du har ingen aning om hur galet glad jag skulle bli om du bara skrev ett "Hej" bara ett "hej", tre enkla bokstäver som ingen har dött av.
jag vet inte hur långt jag kan stå ut längre. senast jag hörde av mig lät du så jäkla sur, så jag vågade inte riktigt skriva något mer.

fan ta dig!
alla har olika åsikter om hur jag ska göra, vissa tycker att jag ska vänta med att höra av mig i en vecka. och andra tycker att jag ska höra av min NU!



pussssssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0